21 Haziran 2014 Cumartesi

OLUMLAMALAR 1

Aşağıdaki olumlamaları: Güvenlik  duygusu, aile ile ilişkiler, üreme içgüdüsü, doğayla ilişki, maddi kaygılar, hayata güven, kendine güven, cesaret, kararlılık ve kabullenme, dünyaya kök salma, ilişkilerde güven sorunları, disiplinsizlik, tembellik, bıkkınlık, uyuşukluk, inatçılık, sahiplenme ve maddiyata düşkünlük sorunlarınız için.

Bedensel olarak da ayaklar, bacaklar, kemikler, kuyruk sokumu, rektum, böbrekler, prostat, bağışıklık sistemi, kan dolaşımı, kabızlık, ishal, hemoroid, varisler, bel sorunları, siyatik ağrıları, enerji eksikliği sorunları için uygulayabilirsiniz.

Olumlamaları Uygulama: Seçtiğiniz olumlama / olumlamaları her gün ara vermeden düzenli olarak tekrar etmeniz gerekiyor. Olumlamanıza özel zaman ayırarak, yoğunlaşarak, hissederek tekrar etmeniz oluşumu hızlandıracağı gibi gün içinde her durumda da tekrar edebilirsiniz. Olumlamaların herhangi bir tekrar sayısı yok içinizden ne kadar geliyorsa söyleyebilirsiniz (önemli olan sayısı değil ne kadar hissederek söylediğinizdir) . “Ben rakamsız yapamam” diyenler için 21 ya da 33’ü önerebilirim. Kaç gün yapmanıza gelince, sorununuz düzelene kadar tekrar edin sonrasında ihtiyaç duydukça tekrar edebilirsiniz. İyileşme süreniz sorununuzun derinliğine ve ne kadar inanarak söylediğinize bağlıdır. Yine de aksatmadan her gün tekrar ederseniz iki üç ay içerisinde değişimleri görmeye başlarsınız.

-          Hayatın akışına güveniyorum.
-          Güvendeyim.
-          Hayata güveniyorum.
-          Kendime güveniyorum.
-          Güven içinde olduğumu biliyorum.
-          Güven içinde olduğum için hamd olsun / teşekkür ederim.
-          Geleceğe güveniyorum.
-          Bütün ihtiyaçlarım anında karşılanıyor.
-          Hayat beni destekliyor.
-          İnsanlar beni takdir ediyor.
-          Hayattan keyif alıyorum.
-          Yaşadıklarımın sorumluluklarını alıyorum.
-          Özgürüm.
-          Yeterliyim.
-          Yaşamın akışına güveniyorum.


Sevgi ve huzurla...

0 yorum:

Yorum Gönder