12 Eylül 2014 Cuma

KENDİNİZİ NEGATİF ENERJİDEN KORUYUN



Yaşamınızda sürekli sızlanan, memnuniyetsiz, egosu yüksek ve melankolik yaşayan (negatif enerji ile beslenen) kişiler varsa onlarla aranıza yavaşça, kırmadan mesafe koyun. O kişinin ümitsizliğini, endişesini, öfkesini, korkusunu benimseyip kendi duygunuzla harmanlamayın. Bu aynı duyguları sizin de yaşamanıza, zaten hali hazırda bu duyguları yaşıyorsanız çoğaltmanıza sebep olur. Sizin yaşam enerjinizi almalarına izin vermeyin. Mutluluk gibi mutsuzlukta bulaşıcıdır. Neşenizi çalarlar, gülüşünüzü çalarlar, başarınızı çalarlar ruhunuz duymaz. Mecbur kalıpta aynı ortamda bulunmak zorunda kaldıysanız tüm vücudunuzu bembeyaz bir ışıkla sardığınızı hayal edin ve "Ruhumun, bedenimin ve zihnimin tüm negatif enerjilerden korunmasına niyet ediyorum ve izin veriyorum" deyin. Ayet-el Kürsi duası hem koruyucu hem şifa duasıdır. Ayet-el Kürsi + Nas + Felâk surelerini okuyup, nefesinizi avucunuza üfleyip “Ruhumun, bedenimin ve zihnimin tüm negatif enerjilerden korunmasına niyet ediyorum ve izin veriyorum" diyerek avuçlarınızı bedeninize sürebilirsiniz. Bunlara imkânınız yoksa onlar gider gitmez mümkünse tüm camları açıp "Bu ortamdaki tüm negatif enerjinin pozitif enerjiye dönmesine niyet ediyorum ve izin veriyorum" deyin. 

Hatırlayın, her şey bir enerjidir. Kimse sizin izin vermediğiniz bir şeyi size yapamaz. Kendinizi koruyun, pozitif enerjinizi emdirmeyin.


           Sevgi ve huzurla...

0 yorum:

Yorum Gönder