9 Eylül 2014 Salı

DOLUNAY BALIK BURCUNDA


Bu sabah itibari ile (9 Eylül)  sabaha karşı 04:38’ de balık burcunda Dolunay gerçekleşmiş bulunuyor. Dolunay balık burcunda girdiğinden doğal olarak yoğun bir duygusallık söz konusu. Kâbuslar, sakarlıklar, vücutta ödem, kramp, eklem ağrıları ve içsel huzursuzluk artabilir. Aynı zamanda yarım kalan işlerin tamamlanması, tohumu ekilen konuların hasad dönemi, bağınızı koparmak ya da af etmek istediğiniz kişiler ve olaylardan özgürleşmek için de değerlendirebileceğiniz bir dönem.  

Dolunay Balık burcunda olduğu için Balık burcu ile ilgili; iç dünyanız, derin hisler, karamsarlık hissettiğiniz her konu, sezgilerinizin güçlenmesi, her türlü bağımlılığınıza ait konular ve sağlıkta; ayak parmaklarında oluşan her türlü rahatsızlığınız için yapacağınız ritüeller, meditasyon, olumlama ve dua çalışmalarınız iki kat etkili olacaktır.

Balık burcundaki Dolunay için olumlamalar (seçtiğiniz olumlamayı/olumlamaları ay Balık burcundayken her gün 21 kez tekrarlayın).

-       Yaşama olumlu bakıyorum.
-       Hislerim her geçen gün kuvvetleniyor ve ben onu dinlemeyi seçiyorum.
-       Kendime güveniyorum.
-       Bağımlılıklarımdan sevgiyle özgürleşiyorum ve boşalan yerleri ilahi sevgiyle dolduruyorum.
-       Yaşamımda özgürce ilerlemeyi seçiyorum (ayaklar için).
-       Yaşamın akışına güveniyorum (ayaklar için).
-       Yaşamda güvenle ilerliyorum (ayaklar için).

Dolunayla ilgili ritüeller için aşağıdaki linkten faydalanabilirsiniz.


http://akbulutaysen.blogspot.com.tr/2014/01/dolunay-meditasyonu.html

Sevgi ve huzurla...

0 yorum:

Yorum Gönder