10 Ağustos 2014 Pazar

10 AĞUSTOS 2014 DOLUNAY’I KOVA BURCUNDA

10 ağustos 2014 (bugün)  saat 21:09’da Kova burcunda Dolunay gerçekleşiyor. Evet Dolunay zamanı stres, asabiyet, gerginlik enerjisi, kabuslar, kazalar, sakarlıklar artar. Ani başlangıçlar ve bitişler de daha çok bu döneme denk gelir. Fakat bu durumun farkında olarak mümkün olduğunca sakin kalmaya çalışıp,stressiz ve sakin ortamlarda bulunmak negatif etkilerden korunmanızı sağlar. Dolunay’ın pozitif enerjisi olarak, yükselen cesaret ve özgürleşme enerjisini değerlendirebilirsiniz. Bunun için bırakamadığınız ya da sizi bırakmadığını düşündüğünüz her türlü konuyu beyaz bir kağıda yazıp , “.............. aramadaki tüm negatif bağların şifalanarak (şifa ya iyileşmedir ya da bitiştir hangisi olursa olsun sizin en yüksek hayrınıza olur)  özgürleşmeye niyet ediyorum ve yürekten izin veriyorum” diyerek yazdığınız kağıdı yakabilirsiniz.  Birde Dolunay’da bedenimizde biriken toksinlerden daha kolay arındığımız için diyete başlamak için uygun zamandır. Dolunay çalışmaları için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz.


Dolunay  Kova burcunda olduğu için Kova burcu ile ilgili yaşamınızda atacağınız yeni adımlar, yaşamınızla ilgili her türlü değişiklik ve arkadaş ilişkileriniz, sağlıkta ise; alt baldırlar, ayak bilekleri ve toplar damarlardaki her türlü rahatsızlığınız için yapacağınız ritüeller, meditasyon, olumlama ve dua çalışmalarınız iki kat etkili olacaktır.

Kova burcundaki Dolunay için olumlamalar (seçtiğiniz olumlamayı/olumlamaları ay Kova burcundayken her gün 21 kez tekrarlayın).

- Hayatımda olan tüm güzel yeniliklere açığım.
- Her gün güzel yenilikleri kolaylıkla hayatıma çekiyorum.
- Hayat yolunda ilerlemek bana mutluluk ve huzur veriyor.
- Arkadaşlarımı seviyor ve seviliyorum,onlarla hoş vakit geçiriyoruz.
- Arkadaşlarımla doğru iletişimler kuruyorum.
- Her türlü güzel değişikliği kabul ediyorum.
- Evren benim iyiliğim için çalışıyor.
- Hayattan zevk almayı hak ediyorum. (ayak bilekleri için)
- Hayatın sunduğu tüm keyif ve hazzı kabul ediyorum. (ayak bilekleri için)
- Hayatta ileri doğru adımları kolaylıkla atıyorum. (ayak bilekleri için)

sevgi ve huzurla...

0 yorum:

Yorum Gönder